DNES SE PTÁM JÁ VÁS

04.05.2012 16:56

Vyčerpal jsem již všechny své odpovědi na opalování a proto...

... na závěr bych se zase já, rád zeptal na pár věcí zákaznic!

 

Několik otázek v podobě testu:

 

  1. Než vstoupíte do provozovny solária:
    1. Oklepete si boty od sněhu a bláta venku
    2. Oklepete si boty až ve vnitř protože venku by to v chumelenici bylo prd platné
    3. Zásadně tak činím až na rohožce v kabince. Pak po ní bosky šlapu, protože jsem vyznavačem přírodní medicíny a bahnitých koupelí.

 

  1. Při vstupu do provozovny solária:
    1. Nahlas a zřetelně pozdravím
    2. Nahlas na sebe upozorňuji tím největším možným kraválem, aby si mne ten unuděný personál vůbec všimnul. Poněvadž bezpodmínečně zdravit musí on, jako první.
    3. Zásadně vcházím s telefonem mobilem na uchu, abych zdůraznila jak „spěchám“, v domnění, že mne někdo pustí místo sebe hned na řadu, když jsem tak důležitá, no co Telefonní budky již nenajdu. Ty zrušili.

 

  1. Zakoupený olejíček stříkám:
    1. Všude a do všech stran co to jenom jde
    2. Zásadně jenom na plochu solária abych zmátla případné bakterie a koupala se v něm.
    3. Pouze na sebe v rozumném množství a řádně rozetřu, mimo dosah očí.

 

  1. Před ulehnutím do stroje solária, se nejprve:
    1. celá vysvleču a občas snesu na sobě nějaké to spodní prádlo nebo plavky
    2. ne, zásadně se nevysvlékám, ještě tak abych tam něco chytla.
    3. někdy se vysvléknu do plavek a někdy vůbec, ale vždy si pod sebe dávám ručník nebo deku, abych docílila toho opravdového pocitu opalování u vody.

 

  1. Před odchodem s kabinky:
    1. řádně po sobě uklidím, odpadky nasypu do odpadkového koše a hledím po sobě nic nezapomenout, především ne cenné věci.
    2. Papírovým ručníkem otřu všechna svá intimní opocená místa, a ten následovně špinavý a mokrý narafičím na dalšího, případně mi dělá radost, musí-li jej při odstraňování ještě osahat personál.
    3. Ještě pěknou chvíli po opalování budu hledat odpadkový koš, který se mi nadále nebude dařit nalézt. V trapné chvíli, kdy už na mne bude klepat personál, zdali mi něco není, urychleně odpadky nakopu pod solární stroj a budu úspěšně dělat, že už tam byli vloni. 

 

        6. V případě, jakékoliv trapné situace:

  1. nechám to tak, už byli horší chvilky
  2. Obrátím se na personál, s prosbou, vysvětlením, upozorněním, žádostí o pomoc.
  3. Nevidím důvod sdělovat jím, co jsem ušpinila, rozbila, co mi je, jak se cítím…