forum.ronnie.cz/posilovny-v-brne

14.12.2010 15:34

Poslední dobou dělám to co jsem chtěl už asi před 3 rokama a to obcházet jednotlivé posilovny v Brně, abych se podíval jak to kde vypadá, měl porovnání a přehled o všech posilovnách.Už toho mám obejitého celkem dost. Dneska mi to nedá a musím jsem napsat můj dnešní zážitek. Rozhodl jsem se, že se pojedu podívat ...do fitness 2000 na vinohrady, jel jsem ráno a až na dveřích jsem se dozvěděl, že mají otevřeno až do 12hod. Říkám si nic tak se pojedu podívat do posilovny Jířího Polza na vinohradech ta byla taky v pořadníku návštěv. Posilovnu jsem našel celkem bez problémů. Vejdu do dveří, v místnůstce stará paní se starým pánem popíjí kafe, říkám dobrý den chtěl bych studentský vstup do posilovny. Tak jsem dal 36kč za vstup. Paní se mě zeptala jestli to tam znám, tak říkám že ne, že jsu tady poprvé, tak ona že mě provede. Přícházíme k nějaké tmavé místnosti, kde je zhasnuté. Paní rozsvítí a já čumím jak puk, takovou hardcore posilovnu jsem ještě v brně nikde neviděl. Prošli jsem gymem a vycházíme skrz jiné dveře zase ven přes venkovní průchod do šatny. Paní mě upozorňuje, že ji mám pak zase zamčít a klíč pověsit na háček v posilovně. Šatna velká asi 3x4 metry s pár háčkama na zdi, žádný skříňky nic. Chtěl jsem si napustit vodu s kohoutku a hle zjistil jsem neteče voda. Pak jsem zkusil ještě sprchu a ta naštestí tekla. Převlékl jsem se a šel se paní zeptat kde jsou záhody, bylo mi sděleno, že si musím pujčit klíč a jsou hned vedle šaten. Záchod popisovat nebudu prostě harcore  Vrátil jsem klíč a šel cvičit, byl jsem tam uplně sám, do cvičení mě hrálo škrčící rádio, spolu s kredencem uprostřed gymu. Parádně jsem si zacvičil místama jsem měl pocit, že podemnou ty lavičky nevydrží, ale vydrželi. Jednoručky s nepravidelnýma skokama do 43kg takže paráda. Připadal jsem si jako 50 let zpátky a byl to supr zážitek. Jsem rád, že takový posilovny ještě nezmizeli a pár posledních mohykánů se ještě najde.


https://forum.ronnie.cz/posilovny-v-brne-t12190-405.html